Service & Contact
-1.png?width=1000&height=800&name=Schouten%20Zekerheid%20-%20Headerfotos%20(10)-1.png)
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn schade melden?
Meld je schade gemakkelijk online, wanneer het je uitkomt, via het online schadeformulier in je account op Mijn KHN Verzekeringen.
Direct contact opnemen? U kunt ons altijd telefonisch bereiken, uiteraard ook 's avonds, 's nachts of in het weekend. Bel 010 - 288 49 78 of ons noodnummer bij schade: 010- 288 44 44 (24/7 bereikbaar)
Wat gebeurt er na een schademelding?
Zodra je schade bij ons meldt, zorgen we ervoor dat je snel een bevestiging ontvangt en laten we weten of we nog iets van je nodig hebben. Daarna gaat een van onze schadebehandelaars voor je aan de slag. We houden je op de hoogte van wat je kunt verwachten: of de schade gedekt is, wat de vergoeding is en hoe het verdere proces eruitziet. Wordt de schade vergoed? Dan zorgen wij ervoor dat het bedrag wordt uitgekeerd of dat de schade hersteld wordt. We blijven in contact tot alles is afgehandeld en denken graag met je mee om herhaling te voorkomen.
Kan ik mijn post digitaal ontvangen?
Heb je een compliment of klacht?
Kom in contact
Bel ons
Je kunt ons tijdens kantoortijden bereiken op onderstaand telefoonnummer.