The impact on your company, personnel and turnover

How to handle to the corona crisis

The coronavirus has had a considerable impact on the continuity of almost all companies. These can range from suppliers who are unable to deliver on time to employees who become ill and from liquidity problems to the risks of working from home. How did the coronavirus impact your company? What risks do you need to take into account? To what extent are these risks covered by your insurance? And what can you do to mitigate the consequences of this crisis? On this page, we will try to answer these questions as best as we possibly can.
Calculation tool: are you entitled to a NOW compensation? If so, how high is this amount?

Webinar 'het coronavirus en uw bedrijfscontinuïteit'

Ruim 500 geïnteresseerden waren aangemeld voor het webinar dat op 23 maart plaatsvond. Drie specialisten van Schouten Zekerheid gingen met Jan Dirk Stouten in gesprek over de gevolgen van de coronacrisis voor ondernemers. Hoe gaat u om met crediteuren en debiteuren? Wat mag u als werkgever wel en niet vragen aan uw personeel? En kunt u zich verzekeren tegen het coronavirus? Op deze vragen en meer werd antwoord geven tijdens dit één uur durende webinar. 

 

Vragen? Stel ze aan onze specialisten

Whitepaper 'het coronavirus en uw bedrijfscontinuïteit'

Wij hebben voor, tijdens en na het webinar ontzettend veel vragen van relaties en ondernemers ontvangen. Omdat wij tijdens het webinar niet de tijd hadden al deze vragen te beantwoorden, hebben wij een whitepaper samengesteld. In dit whitepaper beantwoorden wij vragen die betrekking hebben op de vijf belangrijkste bouwstenen van uw onderneming: personeel, klanten en producten, leveranciers, gebouwen en ICT.
Download het whitepaper

Het laatste corona-nieuws

Questions about the coronavirus and your business continuity

We are happy to help!

Stel uw vraag aan onze specialisten