Glasverzekering
Niets is zo breekbaar als glas. Bij glasbreuk kun je voor hoge kosten komen te staan. Je horecapand telt flink wat ramen, daarom is een goede glasverzekering eigenlijk onmisbaar.
.png?width=1000&height=800&name=Schouten%20Zekerheid%20-%20Headerfotos%20(21).png)
Bescherm jouw onderneming tegen schade door glasbreuk
Glasbreuk kan bij horecaondernemingen met veel ramen flink in de kosten lopen. Daarom bieden wij je een specifieke glasverzekering aan. Deze verzekering dekt deze onvoorziene kosten af, zodat jij je kunt focussen op het runnen van je bedrijf.
Naast een cruciale stand-alone dekking, is onze glasverzekering ook een waardevolle aanvulling op de gebouwenverzekering en de goederen- en inventarisverzekering. Met deze holistische bescherming kun je jouw horecabedrijf met vertrouwen runnen.
Je kunt deze verzekering los maar ook als onderdeel van het KHN Zekerheidspakket afsluiten. Het KHN Zekerheidspakket kun je zelf samenstellen en verzekert de meest voorkomende risico’s in de horeca.
Veelgestelde vragen
Heb ik een glasverzekering nodig?
Bij glasbreuk wil je direct het glas laten herstellen. Met de glasverzekering van KHN Verzekeringen is het glas van je horecapand goed verzekerd tegen onverwachte schade en draai je niet op voor de hoge herstelkosten of vervangingskosten van het glas.
Bij een gebroken ruit, wil je verdere schade beperken. Daarom kun je 24/7 het glasnummer van KHN Verzekeringen bellen. Dan wordt er, ook midden in nacht, een nooddichting geplaatst, zodat er niet nog meer schade kan ontstaan.
Waar is je horecabedrijf voor verzekerd met een glasverzekering?
- Noodreparatie, zoals het dicht timmeren van je kozijnen na een schade;
- Schade aan het glas van je horecapand, ontstaan door brand, ontploffing of blikseminslag;
- Schade aan het glas die ontstaan is door vandalisme of inbraak in je horecapand;
- Optioneel: heb je een logo of belettering in het glas verwerkt? Dit kun je ook laten verzekeren.
Hoe kan het KHN verzekeringenpakket mij helpen?
Ieder horecabedrijf is uniek! We adviseren je daarom graag en bekijken samen welke dekkingen het beste bij je horecabedrijf passen in een persoonlijk adviesgesprek. Maar ook kan je bij ons verschillende verzekeringen laten vergelijken.
Wie is verantwoordelijk voor glasbreuk in mijn gehuurde pand?
Dit is afhankelijk van de specifieke bepalingen in je huurovereenkomst. Sommige overeenkomsten kunnen aangeven dat de verhuurder verantwoordelijk is, terwijl anderen de verantwoordelijkheid bij de huurder kunnen leggen.
Kom in contact
Bel ons
Je kunt ons tijdens kantoortijden bereiken op onderstaand telefoonnummer.