Klachtenregeling
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een klacht over onze dienstverlening? Laat het ons zo snel mogelijk weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Hoe dien je een klacht in?
Volg deze 3 stappen voor een snelle en zorgvuldige afhandeling
Stap 1: Bespreek je klacht met je bemiddelaar
Stap 2: Dien je klacht in bij Schouten Zekerheid Assuradeuren B.V.
Ben je niet tevreden met de oplossing van je bemiddelaar? Maak je klacht dan bij ons kenbaar. Wij zoeken samen met jou naar een oplossing.Ben je niet tevreden over deze behandeling? Dan kun je je klacht schriftelijk aan de directie sturen of direct contact opnemen.
Per post:
Schouten Zekerheid Assuradeuren B.V.
T.a.v. De Directie
Postbus 8789
3009 AT Rotterdam
Per e-mail:
klachten@schoutenzekerheid.nl
Na ontvangst van je klacht krijg je binnen 3 dagen een bevestiging. Binnen 3 weken ontvang je een inhoudelijke reactie.
Stap 3: Leg je klacht voor aan het Kifid
Ben je niet tevreden met ons voorstel of hebben wij je klacht ongegrond verklaard? Dan kun je je klacht binnen 3 maanden voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).Let op: het Kifid behandelt geen klachten van bedrijven.
Ben je een bedrijf en ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je je klacht voorleggen aan de rechter.