Schade melden

Schade bij een VvE
Schade aan je VvE is altijd vervelend en vraagt vaak om snelle actie. Of het nu gaat om glasschade, opstalschade of een noodsituatie buiten kantoortijden: we staan voor je klaar. Kier hieronder de situatie die voor jou van toepassing is en meld je schade direct. We helpen je snel verder.
Noodtelefoon
Noodnummer
088 - 344 06 44
Herstelservice
088 - 344 06 44
"Als je jouw polisnummer bij de hand hebt, kunnen we je sneller helpen."
Glasschade
Houd het polisnummer bij de hand.
Opstalschade
088 – 344 06 44
Houd het polisnummer bij de hand.
schadevve@schoutenzekerheid.nl
Vermeld het polisnummer en stuur het ingevulde schadeformulier en foto’s van de schade mee. Na ontvangst van de melding beoordelen wij of de schade verzekerd is. Als de schade verzekerd is, dan overleggen wij met je over het herstel van de schade. Indien de VvE beheerd wordt door een professionele beheerder, dan communiceren wij met hen.
Overige schade
schadevve@schoutenzekerheid.nl
Vermeld het polisnummer en stuur het ingevulde schadeformulier en foto’s van de schade mee.
Duurzaam schadeherstel
Hierdoor vinden wij het belangrijk om bij te dragen aan het verduurzamen van de wereld.
Daarom werken wij samen met partners die aansturen op duurzaam schadeherstel in plaats van vervanging.
Dit herstel wordt uitgevoerd door lokale herstelbedrijven om de CO2 uitstoot te beperken.
Veel gestelde vragen
Wat moet ik doen als ik schade heb?
Een schade is heel vervelend. Gelukkig kunt u uw schade 24 uur per dag melden bij Kok Assurantiën. Het enige dat u moet doen, is bellen naar onze Schadeservice 088 – 344 06 44 . Zorg wel dat u het juiste polisnummer bij de hand heeft, dan kunnen we u sneller helpen.
Wat gebeurt er als ik mijn schade heb gemeld?
Nadat u uw schade heeft gemeld bij onze Schadeservice wordt u dezelfde werkdag teruggebeld om te bepalen of de schade gedekt is. Is de schade verzekerd dan zal er direct een afspraak gemaakt worden voor een opname van de schade.
Wat houdt direct schadeherstel in?
Met direct schadeherstel hoeft u niet zelf op zoek naar een hersteller. Nadat is bevestigd dat de schade gedekt is, zorgen wij dat er zo snel mogelijk een gekwalificeerde hersteller bij u langskomt.
Kan ik gebruik maken van direct schade herstel?
Direct schade herstel is beschikbaar voor al onze relaties. Toch liever zelf een schadehersteller regelen? Bij sommige verzekeringen is dit mogelijk. Als direct herstel verplicht is, staat dit op uw polisblad. Is dit onduidelijk? Neem dan gerust contact met ons op.
Ik weet de oorzaak van de schade niet precies. Wat nu?
Om te kunnen bepalen of de schade gedekt is, is het belangrijk te weten wat de oorzaak is. Toch kunt u alvast een melding doen bij onze Schadeservice.