Compliment of klacht
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een klacht over onze dienstverlening? Laat het ons zo snel mogelijk weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Heb je een compliment? Altijd leuk om te ontvangen!
Hoe meld je een compliment of klacht?
Kies 1 van deze opties voor een snelle en zorgvuldige afhandeling. Zodra wij een klacht hebben ontvangen, sturen wij een ontvangstbevestiging. Wij reageren binnen 3 weken inhoudelijk op je klacht. Wanneer het niet mogelijk is om binnen deze tijd te reageren, kunnen wij deze termijn met 3 weken verlengen. Wij laten je schriftelijk weten waarom de termijn wordt verlengd.
Optie 1: Stuur de klacht per e-mail
We vragen je dit formulier in te vullen, zodat wij direct aan de slag kunnen.
Optie 2: Stuur de klacht schriftelijk
Schriftelijke klachten kunnen per (aangetekende) brief gestuurd worden naar
Schouten Zekerheid
T.a.v. de directie
Postbus 8789
3009 AT Rotterdam
Optie 3: Stuur een compliment
Complimenten ontvangen we graag op marketing@schoutenzekerheid.nl