Zo handelen we samen uw schade zo snel mogelijk af

  • 1. U verzamelt zoveel mogelijk informatie
  • 2. U meldt uw schade zo snel mogelijk
  • 3. Wij gaan voor u aan de slag
  • 4. Wij houden u op de hoogte
Wij verzoeken u om zoveel mogelijk informatie betreffende de schade te verzamelen voordat u deze bij ons meldt. Denk aan de aanschafprijs van uw auto, de aanschafbon van uw verloren zonnebril of de waarde van uw koffer.

U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen om een schade te melden (010 - 288 44 44). Is het wat minder urgent? Maak dan gebruik van ons online schadeformulier dat u vindt in Mijn Schouten Zekerheid.

Nadat u de schade bij ons gemeld heeft, gaan wij zo snel mogelijk voor u aan de slag. 
Tijdens het proces zullen wij u regelmatig informeren over de stand van zaken en natuurlijk over de afhandeling van uw schade.  

Extra's voor onze relaties

Schade? Daar zit u niet op te wachten. Dat begrijpen we. Daarom hebben wij een team van zo'n 25 schadespecialisten die u snel kunnen helpen bij het behandelen van uw schade. Deze professionals hebben elk hun eigen specialisme waardoor we op ieder gebied voor u door het vuur kunnen gaan. En dat doen we; als u bij Schouten Zekerheid verzekerd bent, kunt u ervan uitgaan dat wij alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat u krijgt waar u recht op hebt bij schade. 
Herstelregeling
Relaties die hun personen- of bestelauto volledig of beperkt casco verzekerd hebben, kunnen ook gebruik maken van onze herstelregeling. Dit houdt onder andere in dat er geen standaard eigen risico hoeft te worden betaald, dat er een gratis vervangende auto tijdens de reparatie wordt aangeboden én dat u 48 maanden garantie ontvangt op de reparatie.

Meer weten over onze schade-afhandeling of schade-afdeling?

Neem contact met ons op, wij beantwoorden graag uw vragen!

Johan Keus Teamleider Schade
Bel 010 - 288 45 77 Stel een vraag Johan Keus op LinkedIn