Service & Contact

Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn schade melden?
Direct contact opnemen? Je kunt ons altijd telefonisch bereiken, uiteraard ook 's avonds, 's nachts of in het weekend. Bel direct 010-288 44 44.
Wat gebeurt er na een schademelding?
Zodra je schade bij ons meldt, zorgen we ervoor dat je snel een bevestiging ontvangt en laten we weten of we nog iets van je nodig hebben. Daarna gaat een van onze schadebehandelaars voor je aan de slag. We houden je op de hoogte van wat je kunt verwachten: of de schade gedekt is, wat de vergoeding is en hoe het verdere proces eruitziet. Wordt de schade vergoed? Dan zorgen wij ervoor dat het bedrag wordt uitgekeerd of dat de schade hersteld wordt. We blijven in contact tot alles is afgehandeld en denken graag met je mee om herhaling te voorkomen.
Kan ik mijn post digitaal ontvangen?
Kom in contact
Schade melden
Direct actie nodig?
U kunt ons altijd telefonisch bereiken, uiteraard ook 's avonds, 's nachts of in het weekend.
Contact
Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00
Direct geholpen
Altijd een medewerker
Contactformulier
Mail ons op info@schoutenzekerheid.nl of gebruik het contactformulier.
Bezoek ons kantoor
Bezoekadres
Schouten Toren
Rivium Quadrant 81
2909 LC Capelle aan den IJssel
Ceintuurbaan 26-H
8024 AA Zwolle


Post adres & overige gegevens
Postbus 8789
3009 AT Rotterdam
AFM-nummer: 12009678
IBAN: NL55 INGB 0664 4704 67