Onze relaties staan bij ons altijd op één

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over het contact met onze organisatie en onze dienstverlening. Daarom horen wij het graag van u als er iets is waar u niet tevreden bent of als u juist wél tevreden bent. Via onderstaand formulier kunt u uw compliment of klacht aan ons doorgeven. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit verder te bespreken.

Mocht een klacht niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan kunt u vervolgens uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Deze regeling staat open voor consumenten met klachten over particuliere verzekeringen. U kunt zich tevens - ook met klachten over zakelijke verzekeringen - wenden tot de Burgerlijke Rechter.

Heeft u een compliment of een klacht die u met ons wilt delen? We horen graag uw feedback!

Kunnen we u verder helpen?

Neem contact met ons op, we helpen u graag!

Nancy Gaertner Teamleider Juridische Zaken & Compliance
Bel 010 - 288 49 83 Stel een vraag Nancy Gaertner op LinkedIn